Prednosti YouTube oglaševanja
| Članek je bil prebran 2.131 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

YouTube oglasi so z letošnjo pomladjo končno prodrli tudi na slovenski oglaševalski trg. Tega so se seveda razveselili predvsem oglaševalci, ki bodo sedaj kot ključni element svojih oglaševalskih kampanj vključili tudi YouTube oglaševanje. YouTube oglasi so odličen način, da ljudem na kreativen in zanimiv način povemo zgodbo ter jih prepričamo, da je ravno naša blagovna znamka prava za njih. Katere so torej ključne prednosti YouTube oglaševanja?

youtube oglaševanjeVaši YouTube oglasi na vseh napravah

Zavedati se je potrebno, da je sodoben potrošnik vselej v gibanju. To pomeni, da ne smemo računati na to, da ga bomo lahko dosegli zgolj preko enega izmed mnogih ekranov, ki jih uporablja, temveč je potrebno ustvarjati oglase, ki dosegajo uporabnika kjer koli že je. To pomeni, da lahko uporabnike z YouTube oglasi dosegate ne glede na to, ali uporabljajo pametne telefone, računalnike ali pa tablice. Kar 40% ljudi spremlja video vsebino na platformi YouTube preko mobilnih naprav.

Plačajte le oglede

Oglas plača podjetje zgolj takrat, ko si uporabnik oglas ogleda v celoti oziroma si ogleda vsaj pol minute predvajanega oglasa. Če po nekaj sekundah klikne »Skip ad« (preskoči oglas), potem podjetje s takšnim uporabnikom nima nobenega stroška. Dokazano pa je, da si tudi osebe, ki po nekaj sekundah zaprejo oglas, vendarle zapomnijo blagovno znamko, ki jo oglas prikazuje, kar pomembno veča njeno prepoznavnost. Denarja tako podjetja ne zapravljajo za tiste uporabnike, ki jih ponujeni izdelek ali storitev sploh ne interesira.

Natančno določanje ciljne skupine

Youtube oglasi oglaševalcem omogočajo tudi precej natančno usmerjanje pozornosti k tistim uporabnikom, ki jih vaši izdelki verjetno bolj zanimajo. Tako lahko določite, da vaš video oglas doseže na primer moške, ki imajo radi nogomet ali ženske, ki se nahajajo v starostni skupini med 18 in 30 leti.

© 08. 05. 2024 - Babaloo.si. Oglaševanje.