Kaj je ponovno trženje?
| Članek je bil prebran 2,420 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Ponovno trženje je izraz, na katerega je v zadnjem času moč vedno pogosteje naleteti. Gre za posebno funkcijo, ki omogoča, da ponovno dosegamo uporabnike spleta, ki so določeno spletno mesto že obiskali. Gre za pomembno inovacijo, ki nekomu omogoča, da prikazuje svoje oglase vsem tistim, ki so že obiskali določeno spletno stran – še pomembneje pri tem pa je, da se lahko ti oglasi prikazujejo, ko uporabniki obiskujejo druge spletne strani v Google-ovem prikaznem omrežju.

Možički, ki sestavljajo mostGre za pomembno oglaševalsko orodje, s katerim lahko oglaševalci dosegajo svoje stranke oziroma uporabnike na podlagi njihovega izkazanega zanimanja oziroma interesa. Če ste uporabnik spleta in ste obiskali spletno stran nekega podjetja, ki na primer prodaja pripomočke za hišne ljubljenček, potem vas bo to podjetje, na podlagi funkcije ponovnega oglaševanja, v prihodnje lahko dosegalo tudi, ko boste obiskovali druga spletna mesta. Gre torej za pomembno funkcijo oglaševanja, ki na podlagi zanimanja, izkazanega s strani uporabnika, le-tega poveže s pravim sporočilom. To za oglaševalce pomeni veliko prednost, saj svoje sporočilo/izdelek ali ponudbo posredujejo do tistih, ki jih tovrstne zadeve dejansko zanimajo. S tem se je moč izogniti gori vsiljenih sporočil napačnim (nezainteresiranim) uporabnikom. Gre torej za lociranje oziroma »targetiranje« potencialnih kupcev ali strank – takšno orodje je sploh v veliko pomoč spletnim trgovinam, ki se srečujejo z velikim številom ljudi, ki njihove spletne strani obiščejo, ne da bi dejansko izvedli sam nakup.

Takšne potencialne kupce je potrebno tudi nadalje dosegati preko oglasnih sporočil oziroma s pomočjo ponovnega trženja, saj raziskave kažejo, da takšni potencialni kupci v veliki večini primerov postanejo aktualni kupci.

© 21. 10. 2017 - Babaloo.si. Oglaševanje.