Kaj je digitalni marketing?
| Članek je bil prebran 4.388 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Digitalni marketing je način oglaševanja, ki se pri svojem delu poslužuje vsakovrstnih elektronskih naprav, preko katerih skuša doseči čim širši krog potencialnih strank oziroma uporabnikov. Pri digitalnem marketingu gre za širši pojem kot je spletni marketing oziroma oglaševanje, čeprav mnogo ljudi ta dva termina rado zamenjuje oziroma uporablja kot sopomenke.

Dve roki ki se zbližataV čem se torej digitalni marketing razlikuje od oglaševanja na spletu?Beseda digitalno v besedni zvezi digitalni marketing nakazuje, da gre pri tovrstnem oglaševanju za oglaševanje, ki se za doseganje svojih uporabnikov poslužuje vsakovrstnih digitalnih kanalov. Svoje stranke tako digitalni marketing dosega preko televizije, mobilnih telefonov, radia, spletnih omrežij, igralnih konzol, tabličnih računalnikov itd. Digitalni marketing je po načinih delovanja tako širši od spletnega oglaševanja. Digitalni marketing namreč v sebi zajema vse tehnike in načine, značilne za oglaševanje na spletu oziroma za spletno oglaševanje, poleg pa vključuje še drugi kanale, po katerih deluje, za katere je značilno, da ne zahtevajo uporabe spleta. Zato je digitalni marketing v načinu delovanja obsežnejši od spletnega oglaševanja, saj je ravno njegova neodvisnost dostopanja do spleta ključna, da lahko svoje oglaševanje razširi tudi na druge medije – kot so na primer mobilniki, tablični računalniki, sms ali mms sporočila itd. Zaradi njegove širine postaja digitalni marketing vse bolj ključna komponenta za uspešnost določenega izdelka oziroma znamke.

Čeprav je danes internet dostopen skoraj da na vsakem koraku, je digitalni marketing ključen na vseh tistih področjih, ki jih s spletnim oglaševanjem ne moremo doseči. To je torej ključna in pomembna prednost digitalnega marketinga v primerjavi z oglaševanjem na spletu.

© 30. 04. 2025 - Babaloo.si. Oglaševanje.